30/08/16

Yeayyyy... Nak Kurus Dengan Produk Keluaran Tati

Bismillah...
.
.
Terlebih dahulu kita nak mohon maaf ya jika ada kawan-kawan yang comment dan kita pula tak jawab. Sebenarnya, kita tak cukup masa nak buka blog setiap hari. Jadi, sebagai alternatif lain kita dah drop no fon dan Whatsapp je kita kalau nak tanya pasal TATI SKINCARE Ok.?? Cayang korang..
.
.
Wow... sangat sangat bersyukur kepadala ilahi kerana memberi ruang untuk saya membantu kawan-kawan yang mengalami masalah kulit muka. Tak kisah la kusam ke, pigmentasi sebab alahan mengandung, hormon, parut, jeragat dan macam-macam. Nak cerita pasal kulit muka dan masalah lain sampai esok karangan ni tak siap kan.
.
.
Terima kasih kepada customer yang percayakan saya. Yang melawat blog saya dan sudi nak cuba produk Tati Skincare. In shaa allah kalau sssuai Tati akan bagi kepuasan untuk kawan-kawan ok.
.
.
Maaf...!!!!Kita tak jamin semua kulit muka sesuai dengan tati. Tapi, tak kenal maka tak cinta. Walaupun tati skincare organic dan zero chemical tapi ada juga kulit muka merek yang memang sensitive dengan kandungan lain yang terdapat dalam bahan produk. Jadi, kalau ada yang kata "kenapa muka saya tak hilang pun itu ini", please jangan salahkan saya. Itu semua kerana naturally muka awak,kulit awak mungkin tak sesuai dengan produk. 
.
.
Ada sesetengah wajah manusia yang sesuai memakai produk berchemical, dan ada yang langsung tak sesuai. Maka, tati sebaliknya. Jadi, sekali lagi saya mention "PLEASE JANGAN SALAHKAN SAYA". Sebagai pengguna Tati juga, saya menjual testimoni saya dan produk. Saya promote dan saya bukan tipu. Jadi, jika tati tidak sesuai dengan anda, maka carilah produk yang lebih baik. Mungkin yang ada chemical or alkohol.. just cadangan sahaja.
.
.
Ok guys, back to story. Sebenarnya nak cerita pasal produk baru dari Tati Skincare. Wow... lepas ni sapa nak kurus, buang lemak dan sewaktu dengannya boleh cuba produk baru ni. Mana tahu tercapai impian korang. Kita pun tak cuba lahi sebenarnya. So, nak cerita lebih tak boleh. In shaa allah kalau kita rasa nak on diet boleh cuba produk baru dari Tati Skincare. Anddddd macam biasa, korang noleh whatsapp saya untuk sebarang pertanyaan.
"NAK KURUS, NAK PUTIH" cubalah produk terbaru dari TATI SKINCARE
.
.
Kalau ada kesempatan kita akan balas. Atauuuu just follow my ig shop untuk update produk skincare, suppliments dan sewaktu dengannay. Tak semestinya produk Tati sahaja... 
.
WHATSAPP : 014-5342096
IG-SHOP : by_mommyhaziq_shop
.
.
WASALAM

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

love u ollz.... semoga kita terus berblogging :)