3/04/13

~ReZeKi aLlAh...aLhAmdUliLlaH~

assalamualaikum w.b.t~



alhamdulillah.. tak pernah pun ina bayangkan ina akan dapat apa yang ina ada sekarang. walaupun ini bukan yang ina idamkan, tapi ini jela yang ina mampu buat masa sekarang. ina bersyukur sangat2 dan berterima kasih pada kawan2 yang selalau doakan kejayaan ina. i'allah, ina harap kawan2 ina turut berjaya dalam hidup mereka. tak kira la apa saja bidang yang korang usahakn..~amin~ :)


~ReZeKi aLlAh...aLhAmdUliLlaH~


heheh...ape tu rezeki allah yang ina cakapkan?? ina nak share la ngn kawan2. bukan nak bongkak atau berlagak, tapi untuk bagi kawan2 semangat ..:) tahu tak, dengan berkat kesabaran dan restu keluarga, i'allah, pasti allah akan permudahkan urusan kita didunia, dan diakhirat juga. tapi ingat yang paling utama adalah "hablummina'allah, hablummina'nnas " (berbuat baik pada allah, dan berbuat baiklah pada manusia). pasti ganjaran allah lagi besar untuk kita.. ~amin~


~InA dAH dApAt~

ni je yang mampu...alhamdulillah. terima kasih ya'allah~


sebernarnya, ina ada kereta kesukaan ina sendiri. sejak kecik lagi ina idamkan. dan bila ina tengok orang drive je kereta tu, mesti meremang je ina rasa. ina tahu kereta tu memang kurang sesuai untk muslimah, tapi bagi ina "jangan bataskan perkara yang kamu sukai kerana kamu seorang muslimah". kita bebas selagi kita tahu batas aurat dan menjaga kehormatan sebagai muslimah. i'allah~


~ApA yAnG tERbATaS buKaN aLasAn UntUK sEORaNG mUSiliMaH~





ha....ni la kereta idaman ina.hehehhee bukan lelaki je taw yang minat. ina yang perempuan ni pun ada test!!!!!!...


setiap usaha, dan berkat kesabaran pasti akan membuahkan hasil yang tidak pernah kita duga. alhamdulillah, berkat restu parents, doa mereka sentiasa mengiringi perjalanan kita.


ok la, ina nak balik dah... ingat!!!!!! jaga diri, jaga iman dan jaga la akhlak. allah sentiasa ada bersama hambanya yang redha..:)

~sekian wassalam~














Tiada ulasan :

Catat Ulasan

love u ollz.... semoga kita terus berblogging :)