24/09/14

I've Got It..!! Zawara Dress


Bismillah


Hurmmm cerita pasal Zawara masih lagi belum selesai. Sangat2 adventure nak dapatkan koleksi zawara yang adorable ni. hahahaha... Ina kan ada bagi tahu yang ina dah dua kali ke butik zawara, tapi rezeki untuk memilikinya masih lagi xnampak. Dah la asyik sold out je koleksi dia yang cantik2 tu. Tapi, masa pergi dengan suami weekends lepas ina dah tinggalkan no fon sebagai langkah yang cepat untuk ina dapatkan koleksi zawara tu. 

Alhamdulillah, ahad baru-baru ni staff zawara call ina dan inform stok baru sampai dan yang paling penting new colours taw. Waaaaa sangat2 xsabar masa tu. Tapi ina kene tunggu after office hour baru dapat pergi try. Nak buat kerja pun dah xmenentu. hahahaha

Mesti ada yang cakap "eh macam fanatik sangat pulak kan,over gitu"... What ever dear... ina ni sangat2 fanatik dengan dress... kalau boleh semua dress yang dijual ina nak. Tapi, ina ni bukan millionare...huwaaaa kalau tak, dengan kedai2 ina beli... over kaw!!!!!!!!

After office hour, ina direct ke Zawara dekat tesco tu. Masa nak masuk ketar kaki sambil doa hope la ada saiz... Kalau tak, hampa la untuk kali ketiga. Masuk je  ke dalam butik, ina disambut dengan staff yang sangat comel dan berpakaian koleksi zawara jugak. Eh...meme comel la!!!!..Staff cashier bagi ina dress yang disimpan untuk ina saiz XL, tapi..... bila try xmuat pulak. Ala, dah la warna tu cantik, hurmmm apa boleh buat, kene amek saiz besar cikit XXL..

Haaaaa.. betapa debabnya arena ni kan...Hhahahaha... xisahla yang penting ada saiz. Mujur la dress yang ina nak tu ada saiz. Tapi colours pulak xleh pilih la sebab limited saiz.. It's ok... ni la namanya penangan ZAWARA...Ina xpakai lagi pun dress tu, sebab rancangnya nak pakai masa pergi jalan2 dengan suami kat melaka nanti. Nak suami dulu tengok ina pakai sebab tu kan hadiah dari dia... hehehe..

TQ  suami
TQ staff zawara sebab simpankan kita saiz besar
TQ zawara sebab keluarkan design dress yang super caannnnntik
TQ juga yang sudi baca blog ina...

~wasalam~

4 ulasan :

  1. Bestnya nak tengok gambar pls...
    tgh pening nak cari baju dinner ni....huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. kene tggu la... hahah

      tapi adelia dress from zawara mmg cun... try la survey.. hehehe

      Padam
  2. Balasan
    1. dress biasa je kak nad... tapi sebab terlampau fanatik tu yang sedaya upaya nk dapatkan juga.. hahahah. suami sampai pening :)

      Padam

love u ollz.... semoga kita terus berblogging :)