20/10/14

How do you Reward Yourself?


Bismillah


Pagi2 nie, sesuai sangat cakap pasal rezeki. Macam mana nak menjemput rezeki sebab dah sah2 rezeki kita akan bermula di seawal kita bangun dan cara kita mencorak hari-hari kita itu. insya'allah.. tapi, ina bukan nak cerita pasal rezeki taw. Ina nak kongsi dengan pasal story yang ina dan housemate borakkan semalam.
Ok, back to entry, "Rewards For Yourself". Pernah tak korang buat untuk diri korang seumur hidup korang. Hurmm, ina timbulkan persoalan ini sebab semalam ina ada lepak2 dengan housemate sambil borak-borak pasal menghargai diri. Ina terperasan salah sorang housemate ina yang dok borak sama-sama tu baru lepas bonding rambut. Cantik.... tapi ina bersyukur sebab housemate yang bonding rambut tu, dia xfree hair. Pelik kan??

Hahahaha bagi ina tak pun, Sebab tu cara dia rewards pada diri dia. Ina ada tanya dia semalam pasal bonding price tu. Terkejut beruk ina.. Hampir Rm250 untuk bonding straight. Hehehehe ina tak biasa benda-benda macam ni, tu pasal la ina terkejut. But, she said itu adalah cara dia menghargai diri dia. Wow... big claps for her. Dia pun ada bagi tahu, bujet Rm 250 tu dia buat for one year. So, setiap tahun la dia akan save bujet untuk rambutnya :).

First time ina tahu pasal ni. Xkisah la jakun ke, ketinggalan zaman ke, yang pasti ina mengaku.. hahahahaha

So, ina nak tnya, sapa yang kat sini pernah buat macam tu, atau pernah rewards apa2 je untuk diri sendiri. Jom share dengan ina, dan ina akan publishkan comment tersebut sebagai entry ina . 

Hurm... bulan depan ina pun nak rewards pada diri sendiri juga la. Tapi apa ya??? 

~wasalam~

3 ulasan :

  1. Kita pun nak reward diri sendiri tapi tak tereward reward lagi. Hahahaha.

    BalasPadam
  2. Kita selalu sgt reward diri sendiri terutama sekali bab makan-makan..sbb tu tembun dh skrg..

    BalasPadam
  3. Reward diri sendiri? huhuhu blom lagi terpikir apa yang boleh dirasakan itu lah reward untuk diri sendiri. Hihihi

    BalasPadam

love u ollz.... semoga kita terus berblogging :)