10/03/14

Contest Blog - "BLOG PALING SMART"

bismillah...

dengan lafaz yang mulia itu, ina join pertandingan yang dianjurkan oleh blogger dan juga shaklee distributors iaitu KAK AISH. alhamdulillah....
stiker contest. so, sapa yang baca entry ina ni, rasa nak join jugak boleh.... for sure mesti ada blog dan follow step from kak aish. apa stepnya??

meh nak share kat bawah yer..

1. Tak kisah korang follow atau tidak Belog Cik Aish. Tapi kalau follow lagi mudahkan korang untuk tahu any update tentang contest ni.

2. Yang ni wajib. Peserta yang nak join contest ni, kenalah LIKE page HEALTHY & BEAUTY SHOP. Dan jangan lupa PM inbox page tu, inform yang korang dah LIKE so kita akan spot check. Tujuan korang LIKE page ni, sebab ada kaitan dengan hadiah contest. Hadiah dan pemenang akan diupdate dekat page ni.

3. Buat satu entry bertajuk "BLOG PALING SMART". Entry tak perlu berjela jela. Ringkas dan padat je. Korang boleh beritahu kenapa korang join kontest ni ke, apa harapan korang ke..pengalaman edit blog korang ke..atau pun kenapa korang nak hadiah produk Shaklee ke, apa apa jela. Tema bebas. Asalkan tak merapu banyak sangat. Jangan lupa linkkan entry tu ke sini..hehe. 

4. Last sekali. Hantar link entry korang tu pada Aish. Dengan cara inbox page Healthy & Beauty Shop tu. Tujuannya, untuk Aish publish entry korang dekat page tu. Bagi femes amos gitew. 

ok, ada fahem...?? hahaha. sebelum terlambat jom pakat2 join.. mana tahu ada rezeki u olss... tapi ina harap ada rezeki ina kali ni.. amin...~


Apa kriteria blog paling smart yang Aish cari?
*Template kemas dan teratur (ina punya macam terabur je).


*Pemilihan layout yang kreatif (
rasa macam dah cantik hahaha )

*Susunan sidebar yang menarik (hurmmm dah habis try tu)

*Jangka masa yang singkat untuk loading blog korang (
tunang ina pun ada pesan dulu jgn letak banyak2 widget nanti berat).

*Blog yang ringan, simple, smart, cantik, gojes!(
wow!!!!!!!! hahaha memang xleh lawan irine punya la).

kenapa ina nak sangat join???
menang ataw kalah, itu ketentuannya. yang penting kita usaha dah.. so, berdoa dan tawakal. pertandingan secara sihat dapat meningkatkan lagi kecergasan otak manusia..(yeke???i'allah)

~wasalam~


Tiada ulasan :

Catat Ulasan

love u ollz.... semoga kita terus berblogging :)