2/04/14

Ideas Henna Utk Majlis


bismillah

hari ni ina nk kongsi dengan B2B area kelantan yang bakal melangsungkan majlis xlama lagi. macam ina, pemakaian inai di jari sudah semestinya menjadi kewajipan. walaupun nmpk2 merah pun xpe.. ehehe. yang penting hadow kan... hehehe...

jadi, ina nk kongsi, kat mana B2B kelantan boleh dapat pakej2 untuk berinai ni. harga?? kalau u olss boleh demand dengan owner alhamdulillah. tapi bagi ina harga yang ditawarkan macam dah ok. hehehe depend on u dear... kalau rajin lagi, u tumbuk sendiri je inai. tapi kalau nk ukir2 u olss sanggup ke nak blend?? kalau ukir sendiri pun boleh, beli inai yang dh siap. macam2 ada kat pasaran sekarang. just pilih dan pakai.

tapi, yang ina share ni, bagi B2B yang rasa nk cepat, xnk susah dan make it simple. ok?? jom kita tengok!!!!!!



Inai Ratu Sehari-KB


1.* inai jari (tangan/kaki) + pedicure/ manicure rm 80 2.* inai jari (tangan/kaki) + pedicure/manicure + mehndi henna decorative ( motif pilihan boleh pilih) + hand bleaching ( cerahkan kulit) RM 190 3. * pakej lengkap Mandi Bunga Seri Pengantin + body bleaching + body musk + urutan seri pengantin + facial : RM 250. 




PERKHIDMATAN DI KOTA BHARU,KELANTAN DAN DAERAH BERHAMPIRAN..



KakAni Bridal's N Collection's

sebarang pertanyaan boleh terus menghubungi no ini :0199375261




ok, ni je yang ada dalam list dan ini je yang ina tahu setakat ni. so, kepada B2B yang tengah mencari, dan bakal mencari boleh la survey2 dgn diorang di atas ni k. ina punya henna?? tunggu..... :)

~wasalam~

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

love u ollz.... semoga kita terus berblogging :)